Összefoglaló az Inspire Women kampányról

2018. március 1.

2017 szeptemberében indult útjára és decemberben zárult le az Inspire Women kampány a Nő Arcai Egyesület szervezésében és az UNESCO Magyar Nemzeti Bizottság szakmai támogatásával.

A kampány sikerét a kampány mintegy 40 nagykövetén túl számos partner is támogatta így pl. a Fontanus Központ, a Kossuth Klub, a Marie Claire magazin, Óbudai Egyetem. A kampányhoz Boggie: Run to the river c. számából videóklip is készült:

Az esemény nyitókonferenciáján négy szekcióban (tudomány, kultúra, sport, jövő generáció) osztottak meg értékes tudást előadóink. A kampányhoz csatlakozó 40 nagykövet több, mint ötven értékes programot ajánlott öt különböző városban. Az események során lehetőség volt egymástól tanulni és tartalmas időt tölteni együtt, mindvégig szem előtt tartva, hogy a nők oktatása, képzése újszerű keretekben is megvalósulhat. A kampány iránt érdeklődők inspirációban részesülhettek a kapcsolódó workshopok, koncertek, beszélgetések vagy éppen közös mozgásórák során. Az egymástól való tanulás, a tudásunk megosztása és a fejlődés iránti vágy volt a közös pont, ami összekötötte a résztvevőket a találkozások során.

A kampány zárására decemberben került sor egy rendhagyó irodalmi est kereteiben, ahol Cserpes Laura éneklése teremtett ünnepi hangulatot, illetve amihez csatlakozott többek között Baráth Katalin történész saját balladái előadásával és Feller Adrienne aromaterapeuta is inspiráló operarészletek bemutatásával. A záróünnepségre a belépő egy-egy cipősdoboz volt, amivel a kampány szervezői a Cipősdoboz akciót (http://ciposdoboz.hu/) támogatták.

A kampány mentorprogramként folytatódik 2018 áprilisától!